Малки смешки за Големи

Не се събуждай,
сън е
след съня!

Един човек си легна да спи като вярващ, а се събуди като невярващ.
Пиша този пост да се чете като един различен вид остроумие. Повечето от тези анекдоти, се получиха в резултат на среднощни злодеяния, друга част в среднощни чатове, а трети в среднощни опити за израз на удоволствието от живота, което изпитва човекът. Просто казано: Само този, които вярва в красотата с голяма доза ирония, е способен да отгледа няколко рози, сред тръните, скрити в мрака. 
Можеш да прецениш интелигентността на един човек по това на какви шеги се смее и това е и вековната латинска сентенци: Ridende dicire Verum! | Шегувайки се, казвам истината! – обичам герундия като конструкция…

Купон без бира е като сватба без булка- педерастка история…

Невероятно, наистина, но просто не мога да прочета някаква реклама за лечебен специалитет, без да стигна до неизбежното заключение, че страдам тъкмо от болестта, за която се разправя в нея, и то в най-злокачествената й форма. Във всеки отделен случай диагнозата сякаш съвпада напълно с всички усещания, които съм имал до ден-днешен. Днес реших да се самодиагностицирам като използвам книгата: „Самодиагноза“ на Д-р Пец. Цял смразен от ужас открих, че съм се родил с дифтерит, след това коремният тиф ме е покосил (който се засилва след етанолов сеанс), намерих болестта на свети Вит и открих, както и очаквах, че съм пипнал и нея. С облекчение открих, че болестта на Брайт ме е засегнала в по-лека форма, тъй че — що се отнася до нея — аз бих могъл да живея още ред години. Сядях и размишлявах, после се запитах колко ли време ми остава да живея…докато не открих хипохондрията- психично заболяване, при което страдащият си въобразява , че е болен от неизлечими болести. 

Един въпрос отдавна ме мъчи: Турчин в джамия пърди ли?*

Лежиме аз и милото под откритото небе:
Аз: Мило, какъв извод можеш да направиш като гледаш небето?
Тя: Ами тихо е, има много звезди. Вероятно утрешния ден ще е слънчев.
Аз: Абе, мозък! Откраднали са ни палатката…

Аз: Ако ти кажа, че съм непоправим мечтател, ще побегнеш ли с викове?
Тя: Не и аз съм такава. Коя е голямата ти мечта?
Аз: 9- часов оргазъм.
Повече не се видяхме, а едва се бяхме запознали…

Нещо моят случай — вятър го вее на бяла кобила — нито тутун, нито куршум; шафрантия— символично, винцето — уж полезно! Знае ли човек къде му е разковничето??

Обожавам, това, че имаме магистрали. Но ако София и Пловдив намерите две метало-керамични пломби мои са!!!

Онова, което цивилизацията никога няма да успее, да постигне е да осигули работа за всички. В каменната ера, човек не е стоял със скръстени ръце. Когато не е бил зает с осигуряване на обяд, с изяждането на този обяд или със сладобеден сън, той усърдно е прочиствал околностите с бухалка, от мотаещи се наоколо нещастници

Защо имам чувството, че са изкормили вътрешностите ми и са ме напълнили с олово? Защо ми е противна миризмата на бекона и ми се струва, че на тоя свят, никой не ме обича? Защото шампанското и омарите от снощи са били лоши…

По въпроса за лентяйството аз се лаская от мисълта да се считам за специалист. Не можеш да се наслаждаваш истински на безделието, ако нямаш достатъчно много работа.  Какво удоволствие можеш да изпиташ от това, че не вършиш нищо, ако изобщо нямаш какво да вършиш?!

Пиша от леглото, защото ме мързи да стана.

[…] -Аз харесвам ли ти като мъж на тебе?
-Моля? Със сигурност трябва да е по-умен от мене…
-Това може да го свърши и някой от братята Макс и Морис…Та даже и Маргините….
-В първите 10 минути ме изкара извън равновесие, а от половин час ми се реве…

Толстой пише: „Всички силни хора са прости.“– Коя е Ана Каренина- със сигурност не може да кажем, че е романтична героиня. Какво героично има в това: Една луда да се хвърли под влака. Полу-дели от любоф. 

Ако сте убедени, че живота се държи ато кучка, поне гледайте да е добре изглеждаща…

Аз: Да те почерпя нещо за пиене?
Тя: Аз не пия- кратко и студено каза тя.
Аз: Тогава, не виждам друг вариант, освен да ти дам 10 кинта да постоиш за малко с мен на бара.

Веднъж съседа Мишев преяде с мачкан грах и умря. А Кирилов, като научи това, също умря. Въртоломеев пък си умря просто така. А жената на Въртоломеев падна от бюфета и също умря. Децата на Въртоломееви се удавиха в езерото. А бабата на Въртоломеев се пропи и тръгна да скита. А Михайлов престана да се реши и хвана кел. А Савов нарисува жена с камшик в ръка и се побърка. А Прокопиев получи с телеграфен запис четиристотин лева и така си вирна носа, че го изгониха от работа.Хубави хора, а не могат да си стъпят здраво на краката.

Денс гледах момичето в отсрещния прозорец. Но момичето от отсрещния прозорец нито веднъж не погледна към мен. „Това е от стеснителност“, помислих си аз.

Не губи тирбушона, в противен случай ще ти се наложи да караш на хляб и вода цял живот…

Хората се делят на алкохолици и пияници. Първите изпитват угризения от това, което вторите вършат с гордост!*

Оскар Уайлд не е нищо друго освен един глупак с пари и не знам защо се има за умен: „Жената с минало няма бъдеще“, казва той, да види какво прави бившата ми…

По-добре лодка да те клати, отколкото трактор да те друса…

Ако останеш буден цяла нощ, за да работиш и когато на другия ден спиш до обяд, хората ще кажат, че няма по-мързелив човек от теб…

Ако всичко е срещу вас, вероятно карате в насрещното. Също така, да караш Porsche в Лондон е все едно да играеш с топка в мавзолей…

Понякога задачите по математика са екстремно тъпи: Ако в едната ръка имам 5 бутилки, а в другата имам 6, какво?–еми отговора е повече от категоричен–проблем с алкохола…

Светът, сигулно би станал прекрасен, ако всички слушаха, нашите съвети. И все пак интересно е дали Йерусалим, щеше да бъде такъв чист град, ако жителите му, вместо да се грижат, за чистотата на малките си дворчета, се разхождаха по улиците и си изнасяха лекции един на друг лекции по хигиена. „Дела трябват, а не думи!“

След като ние боядисахме паметника на Червена армия, освободителка – предлагам всички турци да дойдат в България и да боядисат паметника на Левски в розово! Така ще могат да ни се извинят, за това, че са ни поробили за почти 5 века…

Посъветвах баща ми да приеме грешките си. Той дойде и прегърна двамата с брат ми.
-Приемам!- каза той през страдание и сълзи…

Който се оплаква, че е настъпил Lego, никога не е стъпвал върху строителен пирон…

Дълга е нощта без тебе в сантиметри…

Дори и дебелите жени имат слабо място…

Човек се ражда уморен и жевее, за да си почине…

Джентълменът просто си отваря устата и му наливат направо в нея…

Веско Маринов не се поти, а тялото му плаче…

От 20 години насам, всички хранителни продукти се промениха и вече не са същите, освен онзи продукт от 3 букви, който всички ядем…

Цецка имаше два бонбона. Изяде единия и й остана само един. Цеци остави бонбона на масата и заплака. Не щеш ли, гледа, пред нея на масата пак има два бонбона. Цецка изяде единия и отново заплака. Плаче, а с едно око наблюдава масата дали пак няма да се появи втори бонбон. Но втори бонбон не се появи. Цецка престана да плаче и започна да пее. Пя, пя и изведнъж умря.

Толкова съм готин, че и шоколада в ръката ми се топи…

Миналата Коледа, прекарах в Бразилия: Е ако бях момиче, вече щах да съм бременна от всичките тия буби…

Двата най-сладки момента от училището: Първия учебен ден и последния…

Когато и да се изнервите, помислете си за мастурбиращ T-Rex и ще се засмеете…

Между политиците и спермата има едно общо нещо: само един на няколко милиона му е отредено да бъде човек…

Вчера бях на сватба. На ергенската вечер, кумът без да иска изпусна хапче виагра и не можа да го намери до края на вечерта. То пък да вземе, да падне в сандвича на младоженеца и на сватбения ден костюмът му стоя като на закачалка…

Спомням си, когато казах на баща ми, че искам да се занимавам с история на изкуството. Той ме погледна над очилата и каза:
-Ако ще ми казваш, че си гей, давай направо…

Спирам до тук, защото този пост, стана като учебник- Направо не се чете…

тесен ми е
този свят
добре
че има го
и оня